sobota 30. května 2015

#4 TIP: Jak si zorganizovat pokoj?



Ahojte, jak se všichni máte? :-) Konečně víkend! Víte co mi nejde do hlavy? Zachvíli budeme končit 9. třídu a ještě furt se učíme nový látky.. např. z matiky. Neměli by jsme opakovat? Mně by to přišlo lepší, než se učit něco novýho.. -_- Jinak, se moc omlouvám, protože jsem včera tento článek nevydala. Bylo to kvůli tomu, že jsme měla totálně nabitý den a vrátila jsem se domu až v 10 večer. Taky jsme byla celkem unavená, takže jsem neměla ani sílu sepisovat nový článek, takže ho vydávám výjimečně dneska. 

Dnešní článek se bude týkat organizace pokoje. Praktikujete tu někdo jarní, letní, podzimní nebo zimní velký úklid? Já ano a zde vám sepíšu body, podle kterých se řídím už docela dlouho,.. :-) 
.
.
.

1. Nejdřív si rozmyslím odkud začnu s úklidem. Je jedno, jestli začnete od dveří po postel, nebo z leva do prava.. Je to vlastně o tom ,aby jste v tom měli nějaký systém. 

2. Rozvrhnu kam co kam dám. To znamená, že si určím takový ty "největší" místa v pokoji jako je u mně postel, stůl, toaletka, skříň. 

3. A pak začnu se samostatným úklidem. Věci, které najdu v šuplíkách, na zemi nebo kdekoliv jinde začnu organizovat na určitá místa kam patří. 

4. A co věci co se nehodí ani tam, ani tam? Těmto věcem říkám "ostatní". Ty pak přijdou do úložných prostorů nebo prostě do pytle, který se nakonec vyhodí. 

Vaše "ostatní" věci můžete dát skoro do všeho. Existují takové ty např. bílé úložné krabice, které mají  v Ikee (a nejen tady). Nebo proutěné úložné košíky, které máte na obrázku výš. Můžete si to dát i do nějaké plastové dózy od čokolády, nebo do roztomilých krabiček od náušnic, prstýnků.  Vaše tužky si klidně dejte do hrníčku, který si můžete i sami vyrobit a něco pěkného si tam napsat. Návod ---- ZDE! Vaší kosmetiku si můžete dát třeba do bílých (aby se vám ta barva hodila do pokoje) květináčů malých i klidně větších.. podle toho kolik toho máte. Tady je to vážně na vás a to si nakonec můžete přece jen někam uklidit nebo si to nechat jen tak ležet na poličce. Výhoda toho všeho je ,že o tom budete mít větší přehled a bude váš pokoj vypadat uklizenější. 
Věřím, ale že to pro vás není žádná novinka:-) 

5. Skříň? A nejen ta. Když si uklízím skříň, vyhazuju z ní věci na dvě (tři - ta třetí není nějak zajímavá a to je ta, které věci přijdou do pračky.) hromady a to na věci, které už se mi nelíbí a pak, které mi jsou malé. Ty, které se mi nelíbí vyhazuji a ty, které mi jsou malé dám třeba svojí mladší sestřence, nebo je klidně dejte někam na bazar a prodejte. To je určitě výhodné pokud se jich někdo chytne. A takhle to nefunguje jen se skříní. Můžete to udělat i s dekoracemi, plyšáky a různými takovými věcmi. :-) 

xoxo TeriMiss.

9 komentářů:

  1. Já teď měla za sebou mega úklid, jelikož jsem se stěhovala z domu a organice je prostě fakt třeba. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :-) Jinak hodně štěstí na svých vlastních nohách:)
      TeriMiss

      Vymazat
  2. Přesně takhle nějak já organizuji svůj pokoj :)

    marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek :) já jsem momentálně nějaký velký úklid nedělala, protože přes týden nejsem doma, ale až začnou letní prázdniny, tak budem pokoj předělávat, tak si to užiju :D

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. já se snažím uklízet tak nějak pravidelně, abych měla co nejmenší nepořádek a když už chci pokoj nějak přeorganizovat, tak většinou všechno nakupím na zem a pak postupně dávám tam, kam se to nejvíc hodí :D jinak super článek :)
    Zvu tebe i tvé čtenáře na giveaway, která se koná na mém blogu:
    GIVEAWAY
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok a pravidelné triedenie skrine je fakt dôležité, už som sa to naučila, tí starší hlavne moja babka nad takýmito vecami vždy len zalamovala rukami, ale proste neoplatí sa mať z domu a hlavne zo skrine sklad, pokiaľ sú tam veci, ktoré už nenosím alebo sú už v zlom stave, tak idú proste preč. Dávam ich do tašky a tie potom putujú do H&M predajne, kde ich dávam recyklovať v rámci toho ich super programu.
    Bianka

    OdpovědětVymazat