sobota 18. dubna 2015

Kdo je TeriMiss ?!

Takže čím bych asi měla začít... jinak ano,ano vím ,že takovýhle článků na úvod je hodně moc, ale bohužel skoro každý si tím musí projít.
Vítám vás na mém nově založeném blogu. Konečněěě! Trvalo docela dlouho než jsem se k tomu dokopala, ale konečně jo. Asi bych to neměla moc prodlužovat, ale stejně to dělám. Sakra!! No nic, radši zpátky k nadpisu tohohle článku. Nadpis zní 'Kdo je TeriMiss ?!'' a přesně o tomhle tenhle dnešní článek bude. 

Jak vlastně vzniklo TeriMiss? 
- Musím přiznat ,že to nemá nějaký specifický význam nebo tak podobně. Teri samozřejmě proto ,protože moje jméno je Tereza. A Miss? To ani nevím. Prostě a jednoduše Miss. 

A teď něco o mně:
Moje jméno je Tereza.
Je mi 14 a půl. (Zachvíli 15.. nečekaně :-D )
Mezi moje koníčky patří zpěv, hraní divadla, čtení knih a hraní na piano.
Takže jsem moc chytrá, hubená a strašně mega moc krásná.... (-JOKE- pardon..tohle jsem si prostě nemohla odpustit :-D..trapaas )
Mám mladší ségru!
Zkráceně jsem víc optimista a nakonec toho všeho jsem, ale pšt..docela líná. Ale přiznejme si ehm kdo není ?

Tento blog ,aby jste měli nějakou představu bude tak nějak o všem. Od každého něco až po úplné random kecy. Když by jste měli zájem můžu některé články psát i na vaše přání. Noo a to už bude asi všechno.. Děkuju vám za přečtení článku a doufám, že se vám tu bude líbit. :-)
                                                                                                                       
                                                                                                                                    xoxo.

kuk

Žádné komentáře:

Okomentovat