pondělí 20. dubna 2015

Když jsem tu knížku dočetla, uvědomila jsem si jak by jsme si měli vážit toho co máme.

Na celém našem světě jsou lidi, kteří nemají co jíst, nemají co pít. Lidi co třeba nikdy neviděli svět, nebo ani neslyšeli jediné slůvko. Ti, kteří se třeba nikdy nepostavili na svoje vlastní nohy. A o tom to je. Jsou lidi, kteří začnou mít hysterický záchvat z toho, že nedostali Iphone nebo, že místo bílý barvy dostali černou. Kde to potom žijeme? Když můžete chodit, mluvit ... tak připadáte všem normální, ale když ne jste v tu ráno někdo jiný. Začnou krčit nos nebo se na vás ani nepodívají. Ale vy jste vlastně úplně stejný člověk jako oni. Je opravdu hodně takových případů na, kterých se to dá uvést. Zhruba před měsícem jsem začala číst jednu knížku. Knížka ''Hvězdy nám nepřály'' naprosto vystihuje takové lidi (v knižním případě lidi s rakovinou). Popravdě řečeno, že když jsem tu knížku dočetla, uvědomila jsem si jak by jsme si měli vážit toho co máme. Vážně. Neměli by jsme odsuzovat lidi podle toho jak vypadají, protože to třeba můžou být i naši nejlepší kamarádi. Zamyslete se nad tímto článkem a sami si řekněte jak to vypadá u vás. Všichni nejsme svatý, ani já ne.., ale tahle ta knížku opravdu stojí za přečtení (pro nečtenáře film). Tak co si o tom myslíte vy? Četli jste nebo viděli Hvězdy nám nepřály? Můžete mi váš názor napsat do komentářů pod článek a můžeme to společně probrat. :-) 
!!(Prosím, neberte tento článek nějak tak, že po tom co jsem si to přečetla jsem naprosto jiný člověk a, že chci radit ostatním jací mají být. Tento článek je jen o zamyšlení sami nad sebou.)!!
-----------------------------------------------------------------------------------------

''Užívej si života dokud můžeš,nikdy totiž nevíš kdy skončí..''

Žádné komentáře:

Okomentovat